FAQ
Hoeveel kost het?
Voor elke verkochte kaart betaal je €1,-. Deze kosten worden ingehouden op de ingestelde ticketprijs.
Voor het gebruik van het controlestation betaal je €25,- per avond. Vanaf 250 kaarten per avond, zijn deze kosten gratis. Daarnaast is er een borgsom van €100,- voor de apparatuur.
Wat ontvangt de koper?
Na betaling ontvangt de klant een e-mail met een bevestiging van de bestelling en bijgevoegd de tickets als PDF-document.
Is er een mogelijkheid tot restitutie?
Er is zeker een mogelijk tot restitutie. Het volledige aankoopbedrag wordt dan teruggestort naar de klant. Hierbij wordt €2,50 per kaart in rekening gebracht bij de organisatie van het evenement.
Hoe worden de kaarten gecontroleerd?
Voor de controle van de kaarten bent u zelf verantwoordelijk. U kunt een live overzicht van de verkochte kaarten gemakkelijk downloaden. In overleg faciliteren wij een controlestation, bestaande uit een scanner en een laptop welke zijn ingesteld op het makkelijk en overzichtelijk controleren van de kaarten en het verkopen aan de deur.
Wanneer wordt de ticketomzet uitgekeerd?
De omzet zal binnen vijf werkdagen na het evenement overgemaakt worden, na aftrek van de overeengekomen kaart- en verhuurkosten. Daarbij ontvangt u ook het bijbehorende overzicht cq. factuur.
Is het mogelijk om gebruik te maken meerdere controlestation?
Meerdere controlestations zijn gratis leverbaar vanaf 400 kaarten per avond. Voor een tweede controlestation bij een evenement met een kleiner aantal bezoekers zal een prijs van €20,- gerekend worden.
Is het mogelijk om verschillende kaarten en passe partouts aan te bieden?
Passe partouts, meerdaagse kaarten, reductie kaarten en kaarten met een eigenkarakter zijn te verkopen en te controleren. U hoeft alleen maar aan te geven welke soort kaarten u wil verkopen
Kan ik kaarten verkopen vanaf een beschermde omgeving?
Het is mogelijk om kaarten te verkopen aan een specifieke groep mensen achter uw of onze inlog. Het is mogelijk dat hier extra ontwikkelingskosten voor gerekend gaan worden. Natuurlijk zullen wij de kosten en uw wensen in overleg met u ontwikkelen
Hoe gaat een transactie in zijn werk?
ToekanTickets verkoopt de kaarten via het beveiligde platform en de transactie (iDEAL) verloopt via Mollie, een gerenomeerd bedrijf. Met deze combinatie dragen wij zorg voor een nette, overzichtelijke maar vooral veilige manier van het verwerken van het betalingsverkeer!
Hoe snel kan mijn kaartverkoop van start gaan?
Vanaf het moment dat u contact met ons opneemt staat de kaartverkoop binnen enkele dagen online. U kunt de kaartverkoop via een link of binnen uw website aanbieden.
Op welke manieren kunnen mijn klanten betalen?
ToekanTickets maakt gebruik van iDEAL, wanneer u gebruik wenst te maken van een andere betaalmethode, is dit in overleg te realiseren (hier kunnen andere kosten voor gelden).
Mijn vraag staat er niet bij.. Wat nu?
Geen paniek, u kunt ons altijd gemakkelijk bereiken via onze contactpagina.